Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik betalen?

IDEAL
iDeal is een directe betaalwijze waarmee je je bestelling heel eenvoudig via internetbankieren kunt betalen.
Het systeem werkt met de van internetbankieren bekende PIN/TAN-code.
De voordelen van iDeal zijn; het is veilig, snel & comfortabel, je hoeft je niet te registreren en er zijn geen transactiekosten.

CREDITCARD
Je kunt ook een bestelling plaatsen met de volgende creditcards: Mastercard, VISA.
PAYPALMet PayPal kun je snel en gemakkelijk online betalen, je hebt hiervoor een Paypal-account nodig.
BANCONTACT / MISTER CASH
Bancontact / Mister Cash is de naam van het betaalsysteem dat enkel te vinden is op Belgische bankkaarten. Het is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL en met behulp van een PIN-code kun je ermee betalen.

  • Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

  • Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €50,-, een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.

  • Ik heb mijn bestelling is nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina of neem contact op met ons.

  • Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?

Na het afronden van iedere bestelling ontvang je een bevestigingsmail waarin vermeld staat dat je bestelling geplaatst is.

  • Wachtwoord vergeten van mijn account?

Dat is geen probleem u kunt in de footer uw wachtwoord opnieuw aanvragen.

  • Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, je kunt er voor kiezen om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Zo kun je besluiten de bestelling bijvoorbeeld op je werkadres of kennis af te laten leveren.

  • Ik heb een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@liz-fashion.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.